Trip Setup
Trip Setup နှင့် Trip Transaction ဆိုတာဘာလဲ?
စက်ရုံကုမ္ပဏီ အလုပ်အဖွဲ့အစည်းများတွင် ကားသမားများအတွက် အလုပ်ကိစ္စ ခရီးလမ်းကြောင်းများကို စနစ်တကျ သတ်မှတ်ထားနိုင်ပြီး ခရီးလမ်းကြောင်းများအတွက် မှတ်ထားသော Transaction များကိုလည်း Global TA & HR – Cloud HR Software Solutions တွင် အလွယ်တကူ အသုံးပြု စီမံခန့်ခွဲနိုင်ပါသည်။
Trip Setup တွင် ဘာတွေပါ၀င်မှာလဲ?
ခရီးလမ်းကြောင်းနှင့် သက်ဆိုင်သည့် အမည်များ၊ ခရီးစတင်မည့်နေရာ၊ ခရီးသွားရမည့်နေရာ၊ ကားနံပါတ်များ၊ ကားဘီးအရေအတွက်များ မှတ်ချက် သတ်မှတ်ခြင်းများ စသည်တို့ ပါ၀င်မည်ဖြစ်ပါသည်။
Trip Transaction တွင် ဘာတွေပါ၀င်မှာလဲ?
Trip Setup မှ ဆောက်ထားသော ခရီးလမ်းကြောင်းနာမည်များကို ပြန်လည်ရွေးချယ်ရပြီး ခရီးအတွက် ကြာမည့်ရက်နှင့် ကားသမားအမည်၊ ခရီးကုန်ကျစရိတ်များအပြင် အခြားသော မှတ်ချက်များကို Remark တွင် ထည့်သွင်း မှတ်သားနိူင်ပါသည်။
How to create a Trip Setup?
Step 1: Go to Left Menu Panel >> Find and Click Human Resource >> Click Trip Setup
Step 2: Click Add New
Step 3: Fill Trip Name | Short Code
Step 4: First Click Icon >> to create Name for Way From | Way To
Step 5: First Click Icon >> to create Name for Car No | Wheel
Step 6: You can fill the Remark
Step 7: Click Save.
Sample Video Link:
How to do a Trip Transaction?
Step 1: Go to Left Menu Panel >> Find and Click Human Resource >> Click Trip Transaction
Step 2: Click Add New
Step 3: Click icon >> for Choose Trip Name from Trip Setup
Step 4: Choose Trip Date From | To
Step 5: Click icon >> for Choose Driver | Asst Driver
Step 6: You can fill the Price.
Step 7: You can fill the Remark.
Step 8: Click Save.
Sample Video Link: