GlobalTA&HR Articles Center
< All Topics
Print

Trip Setup

Trip Setup နှင့် Trip Transaction ဆိုတာဘာလဲ?

စက်ရုံကုမ္ပဏီ အလုပ်အဖွဲ့အစည်းများတွင် ကားသမားများအတွက် အလုပ်ကိစ္စ  ခရီးလမ်းကြောင်းများကို စနစ်တကျ သတ်မှတ်ထားနိုင်ပြီး ခရီးလမ်းကြောင်းများအတွက် မှတ်ထားသော Transaction များကိုလည်း Global TA & HR – Cloud HR Software Solutions တွင် အလွယ်တကူ အသုံးပြု စီမံခန့်ခွဲနိုင်ပါသည်။

Trip Setup တွင် ဘာတွေပါ၀င်မှာလဲ?

ခရီးလမ်းကြောင်းနှင့် သက်ဆိုင်သည့် အမည်များ၊ ခရီးစတင်မည့်နေရာ၊ ခရီးသွားရမည့်နေရာ၊ ကားနံပါတ်များ၊ ကားဘီးအရေအတွက်များ မှတ်ချက် သတ်မှတ်ခြင်းများ စသည်တို့ ပါ၀င်မည်ဖြစ်ပါသည်။

Trip Transaction တွင် ဘာတွေပါ၀င်မှာလဲ?

Trip Setup မှ ဆောက်ထားသော ခရီးလမ်းကြောင်းနာမည်များကို ပြန်လည်ရွေးချယ်ရပြီး ခရီးအတွက် ကြာမည့်ရက်နှင့် ကားသမားအမည်၊ ခရီးကုန်ကျစရိတ်များအပြင် အခြားသော မှတ်ချက်များကို Remark တွင် ထည့်သွင်း မှတ်သားနိူင်ပါသည်။

How to create a Trip Setup?

Step 1: Go to Left Menu Panel >> Find and Click Human Resource >> Click Trip Setup

Step 2: Click Add New

Step 3: Fill Trip Name | Short Code

Step 4: First Click Icon >> to create Name for Way From | Way To

Step 5: First Click Icon >> to create Name for Car No | Wheel

Step 6: You can fill the Remark

Step 7: Click Save.

Sample Video Link:

How to do a Trip Transaction?

Step 1: Go to Left Menu Panel >> Find and Click Human Resource >> Click Trip Transaction

Step 2: Click Add New

Step 3: Click icon >> for Choose Trip Name from Trip Setup

Step 4: Choose Trip Date From | To

Step 5: Click icon >> for Choose Driver | Asst Driver

Step 6: You can fill the Price.

Step 7: You can fill the Remark.

Step 8: Click Save.

Sample Video Link:

Table of Contents