Data setup
ကနဦးသုံးစွဲသူအတွက် ကျွန်တော်တို့ဘက်က ဘာကူညီဆောင်ရွက်ပေးမလဲ? ပထမဆုံးအနေနဲ့ Data ထည့်ဖို့ရာ အတွက် Excel Template ပေးပါမည်။ Information တွေကိုလည်း ဖြည့်ပေးရုံသာမက ဝန်ထမ်းတွေအတွက်ပါ Log in ဝင်ဖို့ရာ account ပါ အဆင်သင့်သုံးနိုင်သည်အထိ ကူညီဆောင်ရွက်ပေးပါသည်။
![](https://www.globalta.com.mm/wp-content/uploads/2020/06/data-setup.png)
Training
Executive နှင့် HR တွေကိုလည်း အခက်အခဲမရှိ အသုံးပြုနိုင်အောင်လည်း Training ဆောင်ရွက်ပေးမည်ဖြစ်သည်။ ဝန်ထမ်းများအတွက်လဲ Training ထပ်ပေးမည်ဖြစ်သည်။
![](https://www.globalta.com.mm/wp-content/uploads/2020/06/training.png)
Daily situation Checking
System ချို့ယွင်းမှာ စိတ်ပူနေပါသလား? ကျွန်တော်တို့ဘက်က Customer Care Team တွေက စက္ကန့်နှင့် အမျှ System တွေကို စစ်ဆေးပေးနေမှာ ဖြစ်သည့်အတွက် လုံခြုံစိတ်ချစွာ အသုံးပြုနိုင်မှာဖြစ်ပါသည်။
![](https://www.globalta.com.mm/wp-content/uploads/2020/06/checking.png)
Analysis Report
Customer ဘက်က လိုအပ်သည်များကို ဖြည့်ဆည်းပေးရသည်မှာ ကျွန်တော်တို့၏ တာဝန်ဖြစ်သည်။ ဉပမာ အနေဖြင့် Customer ဘက်က တောင်းဆိုသည့် feature အသစ်များ၊ Bug/Error များ ကို စိတ်ကျေနပ်မှုရှိအောင် ကူညီဆောင်ရွက်ပေးပါသည်။
![](https://www.globalta.com.mm/wp-content/uploads/2020/06/report.png)
Instance Service
Complaint နှင့် Issue များကိုလည်း Hotline ဖြင့် ရုံးချိန် အတွင်း Customer Care Teamဘက်က တာဝန်ယူဆောင်ရွက်ပေးနေပါသည်။ Social Media Platform များတွင်လည်း Customer Care Team နှင့် တိုက်ရိုက်ဆွေးနွေးနိုင်ရန် အတွက်လည်း Group chat များဖြင့် ကူညီဆောင်ရွက်ပေးပါသည်။
![](https://www.globalta.com.mm/wp-content/uploads/2020/06/service-team.png)
On call service
Customer Site ထဲ အခက်အခဲ တစုံတရာရှိပါကလည်း Service Team ဘက်က အမြန်သွားရောက် ဖြေရှင်းပေးမည်ဖြစ်သည်။ Customer ဘက်က HR or Executive အပြောင်းအလဲ ရှိပါကလည်း ကျွန်တော်တို့ဘက်က Training ပြန်ပေးသွားမည်ဖြစ်သည်။
![](https://www.globalta.com.mm/wp-content/uploads/2020/06/soical-call-support.png)