GlobalTA&HR Articles Center
< All Topics
Print

Shift Policy

Shift Policy ဆိုတာ ဘာလဲ?

အလုပ်၀င်ချိန်/ အလုပ်ဆင်းချိန်/ အချိန်ပိုများ/ နောက်ကျမိနစ်များ/ စောပြန်မိနစ်များ စသည့်  အလုပ် အချိန်နှင့် သက်ဆိုင်သော သတ်မှတ်ချက်များကို စုပြီး အမည် တခုအနေနဲ့ သတ်မှတ်ပေးသည့် နေရာ ဖြစ်ပါသည်။မတူညီသော အလုပ်အချိန်များ၊သတ်မှတ်ချက်များ ရှိပါက မတူညီတဲ့ အမည်တခုစီနဲ့ သတ်မှတ်ပေးရမည် ဖြစ်ပါသည်။

Shift Policy  က မဖြစ်မနေ တည်ဆောက်ဖို့ လိုလား? ဘယ်နေရာတွေ မှာ သုံးမှာလဲ?

Shift Policy က မဖြစ်မနေ တည်ဆောက်ဖို့လိုပါသည်။ ၀န်ထမ်း အချက်အလက်များကို တည်ဆောက်သည့်နေရာ(Employee Setup) တွင်လည်း ရွေးချယ် ချိတ်ဆက်ပေးရမည်ဖြစ်ပြီး အခြား အလုပ်အချိန် အပြောင်းအလဲများကို သတ်မှတ်သည့်နေရာများ(Duty Roster) တွင်လည်း ရွေးချယ် အသုံးပြုရမည် ဖြစ်ပါသည်။

Shift Policy Setup

Go to Left Menu Panel >> Find and Click Master >> Click Shift Policy

Click + Add New >> Fill Shift Data.

Detail list in Shift Policy

Shift Policy တည်ဆောက်ရာတွင် Tab Page 3 ခု ပါ၀င်ပါမည်။
တွင် အချိန်များ သတ်မှတ်ချက်များကို မဖြစ်မနေ ဖြည့်ပေးရပါမည်။

သည် လိုအပ်သည့် အခါမှ တည်ဆောက်လို့ရနိုင်ပါသည်။

Shift Policy

1.Description(အလုပ်အချိန်အမည်)

2.Short Code(အလုပ်အချိန်အမည်အတိုကောက်)

3.Work Code (အလုပ်အချိန်ကုတ်နံပါတ်)

4.Shift Color (အလုပ်အချိန်အရောင်)

5.Allow In Mobile (Mobile App တွင် အသုံးပြုနိုင်)

6.Inactive Shift (အလုပ်အချိန်ကို ပိတ်ထားခြင်း)

7.Use User TimeZone (အသုံးပြုသူအချိန်ဇူန်ကို အသုံးပြုရန်)

(For example, if you will be traveling from Myanmar to New York, Mobile Apps Check In/Out times will occur in New York’s time zone instead of your workplace time zone.)

8.Duty In (အလုပ်စတင်သည့် အချိန်)

9.Duty Out (အလုပ်ဆင်းသည့် အချိန်)

10.Earliest In Time (အလုပ်အချိန် အစောဆုံး စချိန်)
အလုပ်အချိန် အစောဆုံး စချိန် ဆိုတာသည် ထို့နေရာတွင် သတ်မှတ်ထားသည့် အချိန် မှစ၍ တစ်နေ့တာ အလုပ်အချိန်(Shift) ၏  Duty In ဆိုတာမှာ ၀င်သွားမည်ဖြစ်ပါသည်။ အကယ်၍ Earliest In Timeထက် ပိုစောပြီး ၀င်ပါက ပြီးခဲ့တဲ့ရက် ၏ Duty Out တွင် ၀င်နေမည် ဖြစ်ပါသည်။

11.First Period (ပထမ နေ့တပိုင်း)
Late Minutes (နောက်ကျမိနစ်များ) နဲ့ Half absent (နေ့တပိုင်းပျက်ကွက်) ကို သတ်မှတ်ခြင်း

12.Second Period (ဒုတိယ နေ့တပိုင်း)
EarlyOut Minutes (စောပြန်မိနစ်များ) နဲ့ Half absent (နေ့တပိုင်းပျက်ကွက်) ကို သတ်မှတ်ခြင်း

13.Current shift As Default Shift (လက်ရှိ အလုပ်အချိန်နာမည်ကို excel import data တွင် blank ဖြစ်နေလျှင် ချိတ်ပေးမည်)

14.Select Department (လက်ရှိအလုပ်အချိန် ကို အသုံးပြုမည့် ဌာန ရွေးချယ်ခြင်း)

15.Leave Count (လက်ရှိအလုပ်အချိန် အတွက် ခွင့်ပမာဏ သတ်မှတ်ခြင်း)

Sample Video Link:

Shift Time

1.Late Start Time (နောက်ကျမိနစ်များ စသတ်မှတ်သည့် အချိန်ကို သတ်မှတ်ခြင်း)

2.Earliest Out Time (စောပြန်မိနစ်များ စသတ်မှတ်သည့် အချိန်ကို သတ်မှတ်ခြင်း)

3.MOT Start Time (မနက်ပိုင်း/အစောပိုင်း အချိန်ပိုဆင်းသည့် စတင်ချိန်ကို သတ်မှတ်ခြင်း)

4.Last MOT Start Time (မနက်ပိုင်း/အစောပိုင်း အချိန်ပိုဆင်းလို့ရမည့် စတင်ချိန်၏ နောက်ဆုံးအချိန်ကို သတ်မှတ်ခြင်း)

5.Evening OT Start Time (ညနေပိုင်း/နောက်ပိုင်း အချိန်ပိုဆင်းသည့် စတင်ချိန်ကို သတ်မှတ်ခြင်း)

6.Evening OT End Time (ညနေပိုင်း/နောက်ပိုင်း အချိန်ပိုဆင်းသည့် နောက်ဆုံးအချိန်ကို သတ်မှတ်ခြင်း)

Sample Video Link:

Break Time

Click + Add Break Time 

1.Description (နားချိန်အတွက် အမည်သတ်မှတ်ခြင်း)

2.Break Out (နားချိန်ထွက်သည့်/စတင် အချိန်)

3.Break Out Gap/Min (နားချိန် ထွက်သည့်/စတင်သည့် အချိန်နှင့် အချိန်ပိုဟပေးသည့် မိနစ်)

4.Break In (နားချိန်ပြန်၀င်ချိန်/ပြီးဆုံး အချိန်)

5.BreakIn Gap /Min (နားချိန်ပြန်၀င်/ပြီးဆုံး သည့် အချိန်နှင့် အချိန်ပိုဟပေးသည့် မိနစ်)

6.Exclude in Working Hour (အလုပ်လုပ်ချိန်မှ နားချိန်ကို နှုတ်ပါမည်)

Sample Video Link:

Video Clip: How to do the Shift Policy?

 

Table of Contents